close
The finishing of the EST paper put a stop for our trial exam..
完成了EST考试之后预考就正式地完毕咯。。

this period seems to be short now but actually quite long~we started the exam a month ago~
这段时间感觉上很短但实际上却漫长~我们从一个月前就开始考试了~

long but seems to be short..i think this is what the people said 'time passed in a wink'
漫长却看似短暂。。我想这就是人家说的‘时间一眨眼就过了’

one more month to go..SPM is around the corner..
还有一个月。。高级评估考试就快到了。。

but i haven start my revision..luckily i feel the pressure now..
before that i really had no feeling to SPM though there was two more months left..
但是我还没开始温习呢。。幸运的是我终于感觉到有压力了。。
之前我对高级评估考真的没什么感觉。。

i think i will start to revise soon..dunno whether can finish it by time..
我想我就快开始温习了吧。。不懂赶不赶得及准备。。

anyway,enjoy the following holidays first..
管他的,先享受下个星期的假期吧。。

because i really really fed up to the exam days..juz like others..wanna play n sleep n play now..
因为我真的对考试天感到厌倦了。。就像其他人一样。。现在只想玩了睡睡了再玩。。

HAPPY RAYA to the Malaysian Muslims..
开斋节快乐,马来西亚回教同胞。。

HAPPY HOLIDAY to fellow students..
假期快乐,朋友与同学。。
arrow
arrow
    全站熱搜

    samitzme 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()